Komunikační strategie
„Jádrem strategie je rozhodnutí o tom, co nedělat.“ (Michael Porter)
Žádná firma by se do komunikace neměla pouštět jen proto, že se to od ní zřejmě očekává. Mít strategii jasně provázanou s byznysem, jeho cíli a cílovými skupinami je alfou a omegou. Až díky ní se můžeme zodpovědně rozhodovat, komu, co, kde a jak bychom měli říkat nebo ukazovat.
Práce na komunikační strategii proto vyžaduje úzkou spolupráci nejen komunikačního a marketingového týmu, ale také vedení společnosti, protože často přesahuje jednotlivá oddělení firem.
S čím vám rádi pomůžeme:
- Kompletní tvorba komunikační strategie
- Strategické konzultace a poradenství
- Rešerše konkurence
- Průzkum cílových skupiny
- Realizace výzkumů komunikace a značky
- Identifikace klíčových insightů
- Tvorba značky a positioningu
- Workshopy zaměřené na nastavení cílů
- Komunikační mentoring a odborné vedení
- Příprava kreativních konceptů
- Branding