Přeskočit na obsah

Zpět na výpis článků

Řekni to tichem: VELUX silent eventŘekni to tichem: VELUX silent event

Řekni to tichem: VELUX silent event

waves-gray

Jak odlišit event a skutečně zaujmout novináře? VELUX tichý event přinesl novinářkám něco, co jim často chybí – klid. V neformálním prostředí prosvětleného bytu v centru Prahy jim značka VELUX nabídla příležitost zastavit se, odpočinout si a objevit benefity zdravého vnitřního prostředí, čerstvého vzduchu a přirozeného světla.

Dostat dnes novináře na event není tak jednoduché. Jejich mailové schránky se denně plní množstvím pozvánek a jejich čas není nafukovací. Proto u nich vítězí v první řadě eventy pořádané inzertními klienty a v druhé řadě tiskové konference přinášející inovativní a překvapivé informace. Jen malá pozornost pak zbývá pro ostatní akce.

Pokud tedy pořádáme novinářské setkání, které je spíše tak trochu pro radost, je nutné média zaujmout jejich výjimečností – netradiční lokací, zajímavým hostem, se kterým můžou na místě udělat rozhovor, zábavnou nebo neotřelou aktivitou. Když ale začnete přemýšlet, kam novináře pozvat, kde ještě nebyli nebo jaký jim nabídnout program, aby byl opravdu něčím nový, zdá se, že je to téměř nemožné. Pak ale přijde nápad, který vše změní…

Novináři chtějí chvíli klidu

To, co nikdo novinářům neposkytuje, je klid. A přesně ten jsme jim dopřáli na komorním „tichém eventu“, který jsme pořádali pro společnost VELUX a na kterém jsme komunikovali důležitost relaxace, psychického odpočinku a také spojení s přírodou. VELUX event nebyl určený pouze pro bydlící média, s nimiž společnost pravidelně komunikuje, ale hlavně pro novinářky z lifestylových médií, které jsme tak oslovovali úplně poprvé.

Cíl VELUX eventu: představit společnost jako odborníka na zdravé vnitřní prostory

Nic po vás nechceme

Novináři jsou často přehlceni informacemi, proto jsme jim na tomto eventu téměř žádné informace nesdělovali. Vše dostali až při odchodu, aby si podklady mohli prostudovat až budou v kanceláři. Jedinou informaci, kterou si museli vyslechnout, bylo přivítání manažera společnosti VELUX ve formě video medailonku. Pak už bylo jen na každé novinářce, zda chce svůj čas strávit sama a relaxovat nebo si povídat.

Při příchodu jsme novinářkám poskytli teplé domácí papuče, aby se mohli cítit opravdu příjemně uvolněně a jako welcome drink posloužil speciální bylinkový čaj pro radost. Byt jsme vybavili velkým množstvím zelených rostlin, pohodlným posezením i poležením s polštáři, příjemně jsme je provoněli a v každé místnosti byla pro přichystaná jiná aktivita. Vstupní místnost sloužila jako společenská, kde jsme si společně vytvářeli akvária s řasokoulemi a povídali si.

Celým prostorem zněly relaxační ASMR zvuky a na velké obrazovce jsme pouštěli moodové záběry z přírody. Bylo zde připravené také lehké veganské pohoštění plné barev a zajímavých chutí. V další místnosti si mohli novinářky dopřát masáž hlavy, šíje, rukou nebo chodidel a následně si v klidu a soukromí odpočinout a třeba si i zdřímnout na posteli. Poslední místnost jsme opatřili sluchátky opět s ASMR zvuky, připravili jsme zde něco ke čtení a opět na velké obrazovce pouštěli záběry z přírody, které podpořili myšlenku dopřát novinářkám chvíli klidu uprostřed jejich vytíženého pracovního dne.

Cíl splněn: pohoda navozena

Důkazem toho, že jsme novinářky zaujali a potěšili je, byla například doba, kterou s námi nakonec strávily. Přestože si některé z nich musely ten den vyšetřit čas mezi několika schůzkami, téměř všechny s námi nakonec strávily zhruba hodinu času a odcházely velmi spokojené. Navázali a prohloubili jsme s nimi vztahy a pro klienta zajistili relevantní výstupy. VELUX tichý event se prostě povedl na výbornou.

Očima novinářek: Jak prožily tichý event

waves-primary

Tereza Čaladi

redaktorka, Marianne.cz

Bylo skvělé přijít na setkání a moci tam být jen tak dlouho, jak mi čas dovolí. Někdy prostě není čas hodinu někde být, ale tady jsem si stihla popovídat o tématu, vyzkoušet si to a zase pádit do kanceláře. A masáž, ta byla báječná.


Výsledky VELUX eventu

waves-gray
7 novinářů

dorazilo na akci

waves-gray
85 tisíc

zásah v lifestyle médiích