Moderní PR v nových barvách
Ode dne, kdy Adison vznikl, máme za cíl stále to samé: dělat PR komunikaci moderně – přemýšlet (spíš o lidech než o cílovce), pracovat integrovaně (využívat všechny kanály, které fungují) a neustále inovovat (protože kreativita pomáhá získat pozornost). Naše hodnoty zůstávají, ale vizuální identita se mění, aby tento přístup lépe odrážela.
Díky za vše, žárovko!
Žárovku jako symbol kreativity a chytrých nápadů jsme měli v logu od samého počátku. Také jsme ale vždy silně zastávali strategický a integrovaný přístup ke komunikaci. A to ve spojení s hodnotami lidskosti, rozvoje a kreativity, které jsme se pokusili vtělit do nového loga a vizuální identity Adisonu.
A také jsme odstranili druhé velké písmeno z názvu a píšeme už se nově Adison!
Celé je to takové… organické!
Logo i grafický styl evokují dynamiku, vztah, organičnost a prolínání – tedy to, co naši práci a přístup beze zbytku naplňuje. S tím vším nám pomáhal výborný designér Vláďa Kotouza, kterému tímto moc děkujeme.
A za toto skvělé videopředstavení nového Adisonu posíláme poděkování úžasnému Lukáši Koudelkovi.
People talking to people
Kromě změny barev jsme si zvolili i nové heslo: People talking to people. Co to znamená?
Když jsme si dělali pořádek v tom, co je pro nás opravdu hlavní a klíčové, dokola se nám opakovalo, že je to tým, snaha o dobrou atmosféru, partnerský způsob práce s klienty, ale také to, jak oslovíme publikum a co mu naše komunikace přinese. Nejlépe nás tedy prezentuje to, že jsme lidé, kteří se k sobě chovají jako lidé a dělají komunikaci právě pro další lidi – tak, aby je zaujala! Prostě PTTP.
Tleskáte tomu, jak nově vypadáme a čím se prezentujeme? Anebo vám to naopak přijde jako epický brandingový fail?
Předem děkujeme za upřímnost. 🙂